Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 15 aprilie 2013

(Not So) Simply Frida




De vreo 2 saptamani ma tot intorc la fotografii cu picturile unei artiste foarte interesante: Frida Kahlo. Am aflat despre ea dintr-un film extraordinar si pur intamplator (ma rog, "intamplator"), "Frida".




Si am tot vizionat eu fotografii, de-ale ei, de-ale lucrarilor ei, multe cu bijuteriile pe care le purta (femeia asta avea un stil fenomenal si foarte aparte, nu mai spun ca trasaturile ei erau o combinatie ciudata de buze senzuale, sprancene stufoase, maxilare barbatesti si ochi care parca se pregateau sa-si devoreze prada). Am ramas cu gandul la ea si imi doream sa creez ceva avand-o ca inspiartie pe Frida.




Si intr-o seara m-a "palit": o sa pictez o pereche de cercei, nu inspirati de ea, ci chiar cu chipul sau. Am gasit fotografia perfecta si m-am pus pe treaba. Cam 2 ore de treaba (asta pentru un cercel, caci celalalt a fost floare la ureche, prin comparatie), in care am corectat si-am pictat si-am adaugat si-am sters cu tuse de culoare. Incapatanata fiinta, de-abia, de-abia s-a lasat prinsa in pictura mea. Dar imi place ce a iesit! Imi place cum am surpins-o, cu sprancenele ei si cu mustata si cu pometii proeminenti.
Asadar, aceasta e Frida Kahlo (s-a gasit si o clienta curajoasa care sa o poarte cu stil si ceva tupeu:), o reprezentanta a sexului frumos in fata careia ma plec si despre care va indemn sa aflati mai multe, a avut o viata cel putin interesanta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu