Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Muzica Sferelor




Cantecul pasarilor, primavara, mi se pare una dintre cele mai frumoase muzici! Trilul lor aduce atata inspiratie si liniste si o senzatie de bine, atat de bine:) Si pentru ca in ultimul timp am lucrat mai mult cu geamul deschis si pentru ca geamul meu da inspre livada de pe deal, de unde se aud fel de fel de ciripeli, a fost o chestiune de timp pana sa ma atinga.



Si a luat nastere acest set, care simbolizeaza atat iubirea pentru muzica, un element exterior, cat si muzica ce vine din interior, din inima fiecaruia. "Muzica sferelor", armonia in care vibreaza fiecare particica din Univers.  Daca alegem sa reflectam aceasta armonie, totul in jur devine frumos si bun si simplu. Asa ca astazi am fost si eu pe aceasta frecventa si ziua mea a fost pur si simplu perfecta. Incepand cu soarele care m-a trezit de dimineata (si care la o anumita ora, adica ora la care ma trezesc, bate exact in balcon), continuand cu plimbarea pana la piata (care aici se tine o data pe saptamana, sambata, deci e un eveniment in toata regula), cu aromele de primavara pe care le raspandeau ridichile si ceapa verde si spanacul si toate bunatatile verzi, cu mirosul de pizza proaspat scoasa din cuptor, pe care am savurat-o pe balcon, cu ora pe care am petrecut-o pictand (sambata e despre pictat relaxat, fara comenzi, fara termene, doar inspiratia de moment) si in curand cu ceaiul aromat (un ceai superb luat de la un localnic care se ocupa impreuna cu sotia sa de cultura plantelor medicinale) si cu o carte, "Stiinta expresiei fizionomiei", scrisa de Louis Kuhne, pe la 1908 (care dezvolta o teorie foarte interesanta despre diagnosticarea si tratarea oricarei boli, printr-o metoda simpla si la indemana).
Sa fie deci, in continuare, o zi frumoasa si voioasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu