Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 17 aprilie 2013

Identified Flying Objects



Pentru ca in sfarsit e soare (pe bune, chiar scriu avand in fata geamul, prin care se vede un superb apus de soare) si pentru ca in sfarsit am putut lua masa in balconul pe care l-am aranjat de cateva saptamani, mi-a trecut prin cap sa desenez ceva care sa se asorteze si sa se potriveasca pe peretele balconului.




Nu stiu in ce masura se asorteaza un zeppelin cu un balcon, dar sincera sa fiu albastrul cerului combinat cu creionul merg minunat. Asa ca, voila! Un mini-tablou special pentru balcon (unul care sa ma faca sa visez la vremurile acelea -anii 30- si la un zbor lin peste mare).




Am pictat si niste cercei, cu o pasare colibri care contrasteaza foarte frumos cu pasta ceramica alba si platoul de bronz antichizat. Au diametrul de aproximativ 2 cm (probabil putin mai mic) si un sistem de inchidere care mie imi place tare.






Si pentru ca mi se facuse dor sa primesc cadouri, am participat la Swap-ul de primavara organizat de fetele dragute de la Revista Atelierul. Si am primit niste dragalasenii de la Andrea plus o nebunie de ciocolata facuta manual, care printre ingrediente avea ("avea", pentru ca e de mult papata:), si citez " tuica de prune". Wooow, ciocolata cu tuica, asta da delicatesa! Asa ca mi-am satisfacut dorul de cadouri, am mancat ceva ce nici nu stiam ca exista (si la ciocolata chiar ma pricep) si am avut ocazia sa pregatesc si eu un cadou pentru o necunoscuta:D Indiciile au fost: cafea si flori. Mai jos e fotografia (facuta de Andrea) cu ce i-am trimis.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu