Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 14 iunie 2013

Bratari "Lucky Me"



 Astazi, pentru variatie, am intrerupt sirul postarilor psychadelice si am facut fotografii unor bratari foarte colorate, bratari norocoase. Snurul de bumbac cerat e foarte rezistent, chiar si la apa, "banutul" de lemn are diametrul de aproximativ 1,5 cm si e pictat si lacuit, iar impreuna arata foarte funky pe orice incheietura. De purtat toata vara, cu rochite si sandale si flori in par!



Modelul Cucuteni e preferatul meu, parca se potriveste cel mai bine cu lemnul.



Si pentru ca nu pictez toata ziua si sunt o mare pofticioasa, am gatit o supa crema de ciuperci, care sincer a devenit preferata mea. Reteta e foarte simpla: am pregatit ingrediente ca pentru o supa de legume (morcovi, telina, un dovlecel, un cartof, ceapa), le-am pus la fiert, taiate in bucati mari, iar cand au fost aproape fierte, am adaugat ciupercile (champignon), spalate si taiate in 4. Cand totul a fost fiert, le-am pus in blender, cu 2 linguri de smantana, sare si piper, le-am facut crema, iar apoi am adaugat marar. Si gata! Se prepara repede si e o nebunie! Iar data viitoare cand o sa o pregatesc, o sa adaug si hribii pe care i-am cules de pe deal saptamana aceasta. Sunt unele dintre cele mai aromate ciuperci salbatice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu