Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 12 iunie 2013

Evil Eye



Am ajuns si la colierul "ochios", de inspiratie azteca.


Tot in culori UV, de data aceasta pe lemn, cu snur de bumbac cerat, reglabil,margele ceramice si margele de lemn.Perfect pentru protectie si atras atentia:)

Fiind miercuri, azi am fost iar la centrul izorul Sperantei, unde ne-am distrat, unii dintre noi am urmarit cuminti (cel putin primele 30 de minute) filmul "The hobbit", iar cei mai curajosi au testat tiroliana instalata deasupra garlei (unii au reusit sa testeze si temperatura apei:P
Saptamana trecuta a fost foarte incarcata, am organizat Ziua Portilor Deschise, iar la centru am primit multi vizitatori curiosi: parinti, profesori, localnici, copii. Acestia au avut ocazia sa vizioneze fotografii cu activitatile desfasurate in centru si chiar au testat distractiile copiilor. Am avut invitata si o doamna draguta, pe Ilona, jurnalist la ziarul "Opinia de Buzau", care a facut fotografii si a scris un articol frumos care a ajuns pe prima pagina (micutii sunt mandri sa fie edete locale).




Articolul e in linkul de mai jos, asa ca puteti arunca o privire.
Ziua portilor deschise

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu