Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 19 iunie 2013

Noi Doi Si-o Umbrela/ Cerul Ca O Acuarela



Zilele acestea am experimentat putin pictura in acuarela. Am gasit la un magazin satesc acuarele "Colibri", din acelea de la Fondul Plastic, de care aveam la gradinita. Ce bucurie! Mi-am luat 2 cutii, "sa fie". Si ca sa fac si ceva practic, am ales cateva pungute de hartie albe, pe care le folosesc la ambalarea accesoriilor, si le-am infrumusetat cum m-am priceput.



Preferata mea e de departe cea cu umbrele, mi-au iesit exact cum le-am imaginat. Iar combinatia de pagina de carte si culoare mi se pare ca e foarte potrivita.





Tot cu acuarele ne-am distrat zilele acestea, la centru, pictand un perete care avea nevoie sa fie improspatat si inveselit. Asa ca impreuna cu micutii strengari am conturat un copac inspirat de Klimt, iar ei, plini de imaginatie, l-au colorat si l-au populat cu o bufnita, o veverita, o pasare cantatoare, un paun iar pe masura ce ne vin idei, o sa il insufletim cu tot soiul de alte creaturi din padure (sau din basme).






Pictatul peretilor e o activitate foarte placuta, atat pentru copii, cat si pentru mine:D Ar trebui sa incercati, nu necesita cine stie ce cunostinte tehnice sau artistice, si nici multe materiale: pensule, acuarele, tempera sau acrilic (am desenat inclusiv cu creionul) si voie buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu