Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 24 iunie 2013

Lupul Dacic


 Am cam chiulit zilele acestea de pe blog, dar motivat:) Asa ca azi, fiind luni, e o zi numai buna de reluat sirul postarilor cu accesoriile de silex, care imi sunt atat de dragi. Acesta e un colier cu un medalion de silex pictat pe ambele parti, cu lungimea de aproximativ 8 cm. Pe o parte are lupul dacic, un simbol puternic din istora romanilor si a meleagurilor de unde am recoltat silexul. Lupul dacic era reprezentat pe stindardul de lupta al dacilor si simboliza forta colectiva (a "haitei").




Iar pe cealalta parte am pictat o cobra, un simbol de putere feminina. Asa ca purtatorul o sa primeasca energia masculina, a lupului si pe cea feminina, a cobrei si o sa fie hotarat si de neinvins:)
Si pentru ca ieri a fost duminica, dar n-am avut acces la net, o sa folosesc postarea de azi pentru a respecta ritualul. Asa ca, zilele acestea sunt recunoscatoare pentru:
-comenzile pe care am apucat sa le finalizez si alti clienti multumiti;
-pizza margherita care mi-a iesit delicioasa si pe care am savurat-o impreuna cu niste prieteni dragi;
-vizita unei bune prietene careia ii cam simt lipsa de cand am plecat din Sibiu;
-2 zile de stat la cort si baie in rau si trai pe vatrai, vorba bunicii;
-excursia de duminica, de la pesterile din Alunis si Nucu (Muntii Buzaului), care au fost condimentate de 2 sacose pline cu hribi cu aroma de padure, pe care i-am gatit si i-am halit rapid;
-modul in care lucrurile se potrivesc in fiecare zi tot mai frumos si parca nu mai depun niciun efort si viata curge firesc si lin;
-culorile pe care le-am comandat si au ajuns fix la timp sa termin o comanda;
ploaia de vara care ne-a prins in padure si ne-a racorit;
-florile medicinale pe care le-am cles si le-am pus la uscat, pentru ceai;
Si pentru vremurile bune pe care le impart cu oameni dragi si frumosi:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu