Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 3 iunie 2013

Psychadelic Madness.1


Luna iunie anunta vara, soarele, marea si petrecerile in padure, cu muzica si foc si corturi si mancare la ceaun. Si la fel ca si anul trecut (aha, a trecut un an), luna iunie a fost deadlineul pentru o colectie mai speciala si foarte draga: niste coliere pregatite anume sa calatoreasca pe la festivaluri prin Europa, alaturi de un om simpatic (sper sa ii aduca mult noroc si bineinteles, bani:).




Inspiratia face (si norocul si potrivirea de imprejurari ) ca in acest an sa fii pictat niste piese unicat de care sunt foarte mandra. Asa ca in postarile viitoare o sa apara cate un colier in culori UV, cu o nota intentionat tribalo-psychadelica.



 Primul din colectie e un medalion din silex (o roca foarte dura, cam ca si diamantul, formata acum aproximativ 2 milioane de ani, pe care am avut placerea sa o culeg chiar eu- multumesc Mama Natura!:). Frumusetea acestui material  sta tocmai in forma naturala pe care o are, nu e modelat de mine in niciun fel. Am profitat doar de ce imi "spunea" si am accentuat cu acrilic reactant la lumina ultravioleta.



Pe o parte a iesit un peste exotic, pe cealalta o pasare de foc ("a iesit", pentru ca de data aceasta, spre deosebire de parcursul obisnuit al bijuteriilor pe care le creez, cand stiu dinainte ce voi picta, forma a avut vointa proprie..."form fallows function).
Si pentru a fi in ton cu specificul colectiei, am facut fotografii la "garla", raul Buzau, care e la doi pasi de casa. Norocul a facut ca pentru 30 de minute, cat am avut nevoie, soarele sa straluceasca frumos, desi amenintat din cand in cand de cate un nor de vata de zahar. Dar am avut timp suficient pana sa inceapa, iar, sa ploua.
Asa ca zilele urmatoare am niste poze luminoase si colorate de aratat:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu