Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 27 august 2013

This'n That



Cum ma pregateam sa scriu eu asa, am avut o mare revelatie: vine toamna! Si nu doar vremea morocanoasa si umeda o vesteste, ci si apropierea "sezonului" scolar si abundenta din piata.
In spiritul de "aproape toamna"am pictat acum ceva timp peretele buctariei de la Centrul "Izvorul Sperantei", cu o "fresca" cu temartica haioaso-culinara.




Si fiind vorba de un loc pentru copii, n-am pictat doar asa, cateva legume, ci niste legume vesele care de bunavoie si cu mare drag sar intr-o mare oala.



Ideea din spatele desenului e de a-i obisnui pe copii cu mancarea sanatoasa, dar si de a le aduce aminte bucatareselor (doua femei minunate) ca mancarea gatita cu drag si voie buna e foarte importanta.



Iar in privinta noutatilor, am pregatit cativa cercei de inspiratie geometrica si tribala, ca un experiment de pictura abstracta. Sunt colorati, mici, numai buni pentru sfarsitul plin de culoare al verii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu