Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

duminică, 1 septembrie 2013

Summer Tripping


 "Summertime and the livinis easy..."   Parca asa suna cantecul. Si mi se pare mottoul cel mai potrivit pentru vara care se apropie de final (unul luuung, cam in octombrie, sper eu:). Au fost cateva luni pline de proiecte, excursii si peripetii care au lasat amintiri frumoase.
Si ultimele doua saptamani au adus multa bucurie si o plimbare intr-o parte a tarii in care nu mai ajunsesem: Portile de Fier, sud-vestul tarii,niste meleaguri cu peisaje cum rar am vazut. O nebunie de tanci si verde si apa si dealuri si paduri ca-n povesti!


 







Iar drumul inapoi l-am simtit ca pe un drum initiatic, la capatul caruia distractia continua, de fapt: am ajuns iar la Transylvania Calling, un super-festival de o saptamana, unde am tinut impreuna cu un prieten ateliere pentru copii, cu lemn si pirogravura si lut si pictura si tir cu arcul. Ne-am distrat de minune, am cunoscut o gramada de oameni faini si am descoperit cat de usor putem trai impreuna,ca o comunitate, persoane diferite.





Asa ca am si azi o lista lunga cu lucruri pentru care sa multumesc:
-o excursie frumoasa intr-o zona noua, Portile de Fier;
-2 festivaluri cu muzica si oameni unul si unul;
-prieteni noi;
-proiecte frumoase care s-au legat ca prin minune;
-amintiri placute si multa inspiratie;
-rosiile din gradina, dulci si aromate, care continua sa se coaca;
-struguri albi, culesi direct din vita-de-vie proprie;
-un iubit minunat alaturi de care impart toate aventurile;
-o veste buna pe care am asteptat-o cateva saptamani si care ne-a usurat inimile mie si familiei.
Zile de vara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu