Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

duminică, 15 septembrie 2013

And it Gets Better



Se pare ca am ramas putin in urma cu postarile, dar motivul e unul cat se poate de serios (si de frumos). Dar pana sa justific aceasta lipsa, sa va prezint un nou colier, inspirat de papirusurile egiptene, care o infatiseaza pe Isis, consoarta lui Osiris, zeita magiei, a vietii, a armoniei si simbolul feminitatii. Colierul e pictat pe o felie ovala de lemn de tei, cu lungimea de aproximativ 7 cm. Se potriveste cu o rochie simpla, cu un decolteu adanc.



Cat despre chiulul meu, pregatiti-va pentru o justificare lunga cu multe fotografii. In saptamana care tocmai a trecut, am organizat o noua editie a "Festivalului Copiilor" la centrul "Izvorul Sperantei". O noua editie incarcata de activitati noi si distractive si de multa, multa bucurie care, recunosc, e molipsitoare.


Am avut un atelier de origami (o noutate si pentru mine: a fost necesar sa ma documentez, noroc ca internetul e darnic si am gasit multe surse de tutoriale), la care am invatat (si nu pt spune ca a fost simplu) sa construim din hartie un semn de carte inimioara, pe care imaginatia copiilor l-a transformat in extraterestrii, catei, pisici sau vulpi.


Atelierul de pirogravura pentru care ii multumim lui George care, rabdator, i-a aratat fiecarui copil cum sa isi creeze propriul magnet penru frigider pirogravat.


Atelierul de modelat cu lut. Crina a reusit sa se imparta intre Mara, fetita ei de un an si copiii care aveau o multime de intrebari.

 
 Magnetii pirogravati pe dreptunghiuri de lemn (ii multumim Larisei ca a "sacrificat" bucatile de lemn:). Iar mai jos lutul care aprins viata in mainile copiilor.


O parte din gasca vesela.


Jocul de mima care i-a us in dificultate pe cei mai timizi.


Constructia vetrei.

Momentul mult asteptat: karaoke! Copiii (si nu numai) s-au descoperit urechea muzicala :)


Pictura pe piele in culori fluorescente, de care m-am ocupat eu si tare mi-a placut:)


Focul de tabara, care seara a incalzit atmosfera.


Momentul instalarii neonului UV: picturile de pe fetele copiilor s-au aprins in culori vii, spre uimirea si incantarea lor.





Am dansat, am cantat, ne-am jucat, au fost 4 zile pline! Iar concluzia tuturor a fost: "mai facem!"
Cu siguranta o sa mai facem, mai mare si mai frumos, vorba cantecului:)
Asa ca la sfarsit de saptamana, ca sa respect traditia, o a scriu pentru ce sunt recunoscatoare:
-pentru un festival reusit si pentru copii frumosi care ne-au incantat prin bucuria si dorinta lor de a invata lucruri noi;
-pentru prieteni minunati care ne sustin si ne ajuta sa culegem zambete de pe fetele prichindeilor (si mari si mici:);
-pentru excuriile in imprejurimi si locurile noi pe care le-am descoperit;
-pentru bogatia toamnei: struguri, pere, mere, gutui, nuci. Am cules saptamna aceasta si am mancat pe saturate din toate;
-pentru libertatea de a-mi alege drumul, de a picta si de a trai o viata asa cum imi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu