Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 18 septembrie 2013

The Fairy Of Hearts



Am zis eu ca tricourile sunt "my new favorite thing" ? Ei bine, am zis (si scris), asa ca ieri  am mai terminat unul si abia astept astept sa ma apuc de urmatorul.
Am gasit 2 tricouri de bumbac subtire, gri de data aceasta (au fost un fel de experiment,. sa vad cum se comporta culorile, iar rezultatul mi-a placut) si dupa o zi intreaga de pictat (dupa cum spuneam, "my favorite thing", asa ca nu m-am lasat pana nu l-am terminat) m-am ales cu o poveste de dragoste, putin fantastica: o zana care goneste pe o bicicleta retro, lasand in urma o dara de inimioare, un orasel colorat si un copac urias sub care doi indragostiti isi traiesc bucuria:)










Si daca e cineva curios despre ce mai gatesc in ultimul timp (nu de alta, dar traind intr-un orasel mititel e cam obligatoriu sa iti faci singur mancarea, nu prea ai multe optiuni de mancat "in oras"), eu tocmai mi-am descoperit pasiunea/obsesia pentru niste creaturi micute cu ochisori bulbucati si negri si multe picioruse subtiri: crevetii!!



Usor de gatit si cu un gust incredibil. Pe ultimii i-am preparat cu mango, ghimbir, oregano verde, piper roz, seminte de susan, innabusiti in unt si turnati peste paste. Ce a iesit...o bunatate!
Si mai am plan cateva experimente culinare care sa ii aiba ca vedete:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu