Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 25 noiembrie 2013

Almost


Pai da, "aproape". Aproape a venit iarna si desi nu a nins inca, miroase a zapada si ger. Asa ca m-am grabit si eu si-am inceput sa pun la punct accesoriile "de iarna". Cerceii acestia sunt tot o comanda si au iesit ca doua tablouase de 1,5 cm in diametru. Sper sa ii placa si clientei...:)
Intre timp am inceput sa pictez si decoratiunile pentru brad, sa pregatesc o serie de tablouri pirogravate, tot cu tematica de iarna si cateva accesoriide asortat la colinde, brad si vin fiert:)


Micile (si desele) pauze mi le petrec citind. Si cum zilele trecute am facut ordine in biblioteca, am dat peste cateva carti cu care planuiesc sa ma delectez. Prima dintre ele este a lui Gabriel Garcia Marquez, "Douasprezece povestiri calatoare", care pana acum mi-a retinut interesul si nu m-a obosit. Dintre cartile lui pe care le-am citit, mi-a placut foarte mult "Dragoste in vremea holerei". In schimb "Toamna patriarhului" mi-a fost imposibil s-o citesc:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu