Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 29 noiembrie 2013

Let It Snow



Dupa cum am spus, se apropie iarna (ba chiar ne-a trimis un avertisment, ce-i drept nu prea geros) si anul acesta am inceput (putin) mai devreme pregatirile pentru Craciun. Am pictat o mini-colectie de brose ninse (tot o comanda, spre bucuria mea:) si urmeaza fotografiile cu decoratiunile pentru brad. Daca ar binevoi Timpul sa se dilate, sa faca un pic de gimnastica si sa se intinda, cred ca as reusi sa termin in timp util toate ideile care imi zburda prin minte. Altfel, e bine oricum si pana la urma pot pune la "murat" din  inspiratia de acum pentru anul viitor:D
Inainte sa ma apuc de treaba, pun si un link cu un radio care pentru mine e coloana sonora perfecta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu