Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 11 noiembrie 2013

Bookalicious



Pentru cele carora cititul le deschide lumea si le alina sufletul. Un set  de purtat cand mergi la biblioteca. Se asorteaza bine cu o geanta plina de carti sau cu o dupa-masa insorita in parc, cu o carte buna si ciripit de pasarele.


De cand ma stiu m-au fascinat cartile: mai intai cele cu ilustratii, apoi povestile, romanele si albumele de pictura. Prima carte pe care mi-o amintesc clar e "Habarnam". Am citit-o si rascitit-o si am adorat-o. Ba chiar de curand am redescoperit-o si mi-a facut aceeasi placere s-o rasfoiesc:) Ce lume incredibila, ma imaginam traind in Orasul Florilor si facand plaja pe pepenii uriasi.
Prin clasele a-7a si a 8-a imi petreceam vacanta de vara la biblioteca, impreuna cu prietena mea cea mai buna si devoram zeci de carti. Lectura mi-a deschis Universul si mi-a imbogatit perspectiva intr-un mod minunat!


Asa ca setul acesta (inspirat de o clienta draguta, careia ii multumesc) e dedicat celor care isi fac timp, chiar si in lumea aceasta haotica si grabita, sa deschida si sa savureze o carte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu