Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 18 noiembrie 2013

Wooden Neckline

Am profitat de ultimele zile insorite si am fotografiat "copilasii" in balconul inundat de lumina. O sa imi fie dor de soare si cred ca si plantutele din balcon ii vor simti lipsa, pentru ca de azi s-au mutat, oficial, in sufragerie. Dar zilele ploioase sunt bune pentru arta, melancolia indeamna la pictura, asa ca ideile care mi se perinda prin cap, dar pe care le-am tot amanat, o sa prinda viata. Printre picaturi, am resuit sa "compun" si colierul-guleras, care are nevoie musai de un decolteu adanc si parul scurt sau strans pentru a fi bine pus in valoare.  

Zilele la centrul "Izvorul Sperantei" sunt tot mai pline si fel de fel de activitati ne imbogatesc experienta. Saptamana aceasta participam la "Ziua Stafetei-Acum decid Eu!", un proiect care isi doreste sa ii aduca pe copii mai aproape de viitoarele lor meserii.
Asa ca ei si-au ales activitatea care ii atrage si care in viitor ar putea fi meseria pe care sa o practice, iar niste oameni draguti, profesionisti in ceea ce fac, au acceptat sa ii primeasca si sa le ofere o imagine despre ce inseamna acea meserie.

Fetele si-au dorit sa incerce arta de hair-stylist si impreuna cu Anca au descoperit tainele coafurilor, ale manichiurii si ale machiajului profesionist.


Au invatat sa manuiasca placa pentru intins parul...


Sa onduleze parul..   .. 
Si, cel mai important ne-am distrat de minune, ca "intre fete":)
Ziua stafetei e un proiect foarte interesant si sincera sa fiu mi-ar fi placut sa existe si cand eram eu de varsta fetelor.
Maine vom continua cu o zi petrecuta alaturi de un medic si am o banuiala ca o sa fie cel putin la fel de educativo-distractiv:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu