Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 4 noiembrie 2013

Miss Strawberry and Little Friends


Hmmm, cand pregateam cerceii pentru aceasta fotografie, ma tot gandeam sa fiu atenta, sa ii asez cum trebuie, pentru ca matrioshka cea mare sa fie in stanga, iar in dreapta cercelul cu celalalte doua. Si cand am facut efectiv fotografia, cum necum, i-am asezat invers:) De fapt, de fiecare data cand incerc sa ma concentrez foarte mult (de exemplu cand trag cu arcul cu sageti), parca lucrurile nu ies exact cum mi le-am imaginat. Iar cand las totul sa curga, se potrivesc de minune. Greu mai invata omul ca trebuie sa ii fie usor orice:))
Asa ca saptamana aceasta o sa incerc sa aplic principiul si o sa imi dau voie sa imi fie usor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu