Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 1 noiembrie 2013

Inside Out


Si tricoul numarul 2, parte a aceleiasi comenzi. Negrul pe alb si o tentat de rosu mi se pare combinatia ideala pentru un ricou barbatesc.


Si desi desenul arata ca si cand ar fi un print, este de fapt o pictura cu pensula si acrilice (mi-am dat seama ca cel mai important in pictura e sa ai o pensula potrivita:).



Si pentru ca am tot zis eu sus si tare ca mi-ar placea sa pictez muuuulte tricouri, se pare ca s-au potrivit lucrurile si comenzile curg. Partea mai grava e ca si timpul curge:P Dar macar curge intr-un mod constructiv.
Daca tot veni vorba de (pe)trecutul timpului, tocmai ce m-am alaturat unui proiect foarte fain si interesant, initiat de o prietena draga. Este vorba despre un blog de educatie creativa, unde vom prezenta ateliere pe care le sustinem noi sau prieteni de-ai nostri "artistici" pentru copii. Eu o sa postez in general despre Centrul de zi "Izvorul Sperantei" si ce mesteresc acolo cu micutii. Sunt multe idei care pot fi implementate si acasa, de catre parintii care vor sa isi petreaca timpul in mod placut si constructiv alaturi de copii.
Iata si linkul: www.doodleyes.blogspot.ro
Si daca aveti idei si tutoriale de lucru manual pe care le-ati implementat sau cunoasteti oameni faini care lucreaza cu copiii, dati de veste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu