Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 6 decembrie 2013

Decoratiuni.Partea a 2-a


Pentru ca anul acesta am fost mai harnica, am inceput mai devreme pregatirile pentru Craciun, iar inceputul lunii decembrie m-a gasit cu multe modele de ornamente pentru brad.


Toate pictate pe lemn, de nuc, de tei, de mesteacan, diferite dimensiuni (de la 5 cm in diametru, pana la 10 cm) si cu fel de fel de picturi.



Spatele este si el pictat (dar pentru ca m-am grabit sa le termin, fiind o comanda, am uitat sa fac fotografii) cu o crenguta de brad ninsa de care sta agatat un globulet rosu (va trebui sa ma credeti pe cuvant:P
Saptamana viitoare o sa postez alte modele de ornamente, pe unelel e-am terminat, iar altele isi asteapta randul in agenda cu idei:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu