Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 2 decembrie 2013

Decoratiuni. Partea 1

 Primele decoratiuni, pictate, lacuite si...date. Au fost o comanda (de fapt inainte de a apuca sa le arat, au fost vazute si dorite, asa ca n-am avut incotro:) si cu greu m-am despartit de ele.



 M-au inspirat niste carti postale si felicitari dintr-o colectie pe care am gasit-o in casa. De pe vremea cand oamenii isi trimiteau de Sarbatori vederi si scrisori cu vorbe frumoase si urari dragute.

Mi-am amintit ca si eu, in scoala generala, aveam un "pen pal", cum zic americanii si ne scriam lunar si ne trimiteam felicitari si fotografii. Era o activitate foarte ditractiva si abia asteptam sa gasesc in posta un plic (care si el era ornat si desenat) si sa trimit si eu mai departe.


Si la Centrul "Izvorul Sperantei" am inceput pregatirile pentru Craciun. "Colindatorii" sunt primii vestitori ai sarbatorilor. I-am confectionat din role de carton reciclate de la hartia igienica,le-am facut caciulite din sosete si i-am pictat cu acuarele.

Am mai pregatit si coronite din crengute de salcie, ornate cu auriu,  macese, gherghine, conuri de brad si panglica rosie.
Incet, incet parca se apropie si Craciunul: miroase a portocale, a ceai, aerul e rece si se aduna nori, mesterim ornamente pentru brad. Ce mai, ne asteapta o luna minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu