Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 17 decembrie 2013

Mister Fox


O fi venind ea Doaman Iarna (fara zapada, as comenta), dar tricourile tot se poarta. De data aceasta tricoul va fi cadou de Craciun pentru o domnisoara din Italia (ok, sa zicem ca acolo e mai caldut, deci merge:) careia i se spune 'Little fox".



Pentru ca "Little fox" mi se pare mie ca suna a nume amerindian, m-am gandit (vreo 2 zile, recunosc, a durat "procesul decizional" ) sa construiesc un totem care sa includa si o vulpe.


Si pentru ca totemul e o alegorie in care mai multe animale legate intre ele spun o poveste, mi-a trecut pin minte fabula lui La Fontaine "Corbul si Vulpea". Asa ca o vulpe deasupra unui corb, sub forma unui totem pictat abstract a fost interpretarea mea. A fost si prima "intalnire" cu acrilicele pentru textile inchise la culoare si ma declar multumita (nu entuziasmata, cum eram in momentul primirii lor), desi sunt ceva mai dificil de folosit decat cele transparente.
Oricum, rezultatul final imi place, are o tenta de desen cu creta foarte interesanta.



M-am ocupat si cu bucataritul, dar de cele mai multe ori n-am apucat sa pozez inainte sa "dispara" rezultatul:) Insa de data aceasta am stiut ca aceasta minunata, delicioasa, perfecta tarta cu praz merita sa fie imortalizata. E de departe unul dintre cele mai reusite experimente culinare de-ale mele. Simplu si rapid de facut: pentru aluat am folosit 50 de grame de unt (vreo 2 linguri), un ou, sare, cimbru, o mana de malai, o ceasca si un pic de faina integrala, toate amestecate, framantate si intinse foaie subtire. Pentru umplutura: 2 praji, taiati feliute si caliti, apoi amestecati cu 2 oua si 2 linguri de smantana, sare si piper. Am pus tava cu aluatul la cuptor pentru 10 min si apoi am adaugat umplutura, deasupra careia am ras putina branza. Le-am lasat la foc iute vreo 30 de minute. Si atat. Rezultatul: o crusta fabuloasa (pe care o sa tot folosesc de acum incolo) combinata cu o umplutura incredibila! Delicios!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu