Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

duminică, 19 ianuarie 2014

Seize The Moment


 Nu ma prea pricep la fotografii. Nu mi-au intrat in reflex, sa zic asa, poate din cauza ca in familie n-am avut aparat foto, iar pe al meu personal l-am cumparat tarziu (din primii bani luati de pe cercei:D Asa ca nu sunt obisnuita sa fac poze cand merg in excursii, dar imi place tare sa se ocupe cineva de asta si sa pot rasfoi amintirile placute mai tarziu. Sincer, ii invidiez pe cei care reusesc sa surprinda momente atat de frumos si sa se joace cu lumina, cu detaliile.


Mi-am propus, totusi, sa invat cate ceva din aceasta arta, deoarece pentru blog am mare nevoie de fotografii frumoase, care sa transmita nu doar o imagine, dar si o stare de spirit. Asa ca am desenat in creion un medalion cu un aparat foto (nu stiu ce marca e, dar mi-a placut aspectul), ca un reminder pentru hotararea mea.

Pentru ca azi e duminica, ne-am bucurat de o excursie de vreo 3 ore pe coclauri (unde am uitat, bineinteles, sa imi iau aparatul foto:) si o portie zdravana de aer si natura. Acum profit de siesta si ma "intoxic" cu putina tehnologie, suficienta cat sa insir lista de recunostina;
-  pentru o saptamana cu vreme blanda, pe care am petrecut-o mai mult in natura;
- pentru reinceperea activitatii la Centrul Izvorul Sperantei; nu e nimic mai frumos si cu o energie mai benefica, decat o gramada de copii bucurosi sa te vada;
- pentru o pereche draguta de colanti pe care nu m-am putu abtine sa nu-i comand;
- pentru creveti si calamari, ce bine ca exista aceste fiinte micute, rozalii si...delicioase:D
- pentru revenirea la echilibru, in momente care par urate si fara scapare (cu putin exercitiu, revenirea e din ce in ce mai rapida si starea de rau tot mai scurta);
- pentru vizita unui prieten scump;
- pentru timpul pretios pe care pot alege singura cum il umplu: cu un ceai si lectura revistei "Historia", cu putina munca (asta in functie de inspiratie si deadline:), cu gatit, cu o plimbare la rau sau o excursie inopinata in alt oras sau pur si simplu cu o pauza (cred ca cel mai dificil lucru de facut e sa imi iau o pauza, cu momente de nefacere de nimic. Of, of, responsabilitatea si vina, doua mari boli ale secolului:P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu