Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 16 ianuarie 2014

Gornet Project






Anul, dupa cum speram, se anunta unul incarcat si cu multa treaba de facut! Am reusit (dupa 2 incercari:) sa pictez harta pentru un proiect la care lucrez. Este de 59cm/30 cm, pictata in acuarela si acrilic si e primul tablou pe anul acesta. Primul din cele 1 unul pe luna pe care mi-am propus sa le pictez in 2014.


Am reinceput activitatea si la Centrul Izvorul Sperantei, iar copiii, dupa o vacanta odihnitoare s-au aratat dornici sa se apuce de treaba.


Am inceput cu o mini-lectie de desen, despre non-culori. Am folosit ca inspratie articolul postat de o prietena pe site-ul doodleyes
 

Si pentru ca vremea, desi mohorata, a fost potrivita pentru activitati de exterior, baietii au invatat sa joace oina.


 Au exersat cu zel, pana lovirea mingii a devenit o joaca.

Si-au confectionat si batele, sub indrumare, bineinteles:D Din lemn de stejar, putin mai grea si lemn de molid, cea mai usoara.
Avem multe planuri acolo, la Izvorul, cum ne place sa alintam centrul, si anul 2014 o sa fie si mai bogat in intamplari frumoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu