Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

duminică, 2 februarie 2014

Do It Yourself

 Intotdeauna am admirat persoanele care se pricep sa foloseasca o masina de cusut (chiar si pe cele care reusesc sa coasa un nasture care sa fie functional:). Eu una am o tona de idei de imbracaminte, dar de fiecare data cand imi incerc norocul cu masinaria, fac ce fac si ori cedeaza ata, ori se incurca, ori cos stramb...nu-mi iese si pace. Asa ca de cele mai multe ori apelez la fetele talentate si cu viziune care creeaza vesminte frumoase si bine facute.

Ele au fost inspiratia pentru setul de azi. Ele si masina de cusut a mamei mele, care ma fascina cand eram mica. E o masina nemteasca, cu masa si cu o pedala uriasa pe care mama o "pilota" cu indemanare si cosea tot soiul de minunatii.
Cerceii sunt micuti, micuti, au 1 cm in diametru si probabil acul si foarfeca sunt ai Degeticai:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu