Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 18 februarie 2014

Martisoarele in 2014: Partea a 4-a-Girls Of Spring

Ta-nam! Doamnelor, domnisoarelor (si cine stie, poate si domnilor), cu mandrie in suflet si cearcane la ochi, va prezint colectia de brose de primavara. Cu fete: colorate, cochete si preocupate de tot felul de activitati (placute si relaxante, ca doar pentru asta avem primavara). Tare mi-au dat batai de cap, pentru ca pe masura ce pictam, se mai ivea cate o domnisoara-idee si era musai sa prinda si ea viata. Si parca nu m-as fi oprit si as fi pictat intr-una fetite ghiduse. Momentan sunt 11 brose, fiecare cu diametrul de aproximativ 5 cm, dar presimt ca o sa mai apara surioare.
Zilele acestea asa le-am trecut: pictand, pictand, pictand si ocazional lacuind sau legand cate un snur alb-rosu.
La centrul Izvorul am marcat si noi Dragobetele si am mesterit niste felicitari inedite:


Si ca sa nu devina "monoton" peisajul, doar cu martisoare si snururi alb-rosii, in seara aceasta mi-am rezervat o provocare: un portret. E o comanda si mi-a solicitat putin vointa, pentru ca au trecut ani si ani de cand am pictat ultimul portret. Sunt curioasa ce o sa iasa si momentan stau cu sasiul pe sevalet, culorile pregatite si ca intr-un soi de ritual, vizualizez:) Cu putin noroc, zilele urmatoare o sa am ce arata:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu