Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 27 februarie 2014

Martisoarele in 2014:Partea a 5-a Matrioshka


Intr-adevar cu intarziere, dar la fel de spectaculoase si dornice sa fie luate acasa: ultimele martisoare pe acest an, micutele matrioshka. Un cm inaltime de curcubee si bujori in obrajori si flori si zambet.


 In rest, eu am parte de o vacanta minunata: suntem la Sibiu, frumosul Sibiu, la targul de martisoare. Ne-am revazut cu oameni dragi si am simtit caldura si bunavointa unor fiinte inclinate sa ajute, care m-au primit cu bratele deschise. Imi place aici. E orasul meu si incet, incet se formuleaza un gand: oare cum ar fi sa revin? :)
Dar pana atunci, savurez zile cu soare, forfota in centrul orasului, un fresh de portocale la 9:00 dimineata, un batranel simpatic care mi-e vecin de stand, care la 60 si de ani graveaza tablouri superbe pentru ca "altfel as sta in casa si viata ar fi trista". Frumoasa viata, o simfonie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu