Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 28 aprilie 2014

Flow


 Tot din colectia "Lemn si foc", azi va prezint 2 ineluse-nvartecuse.
Pentru primul, am montat lemnul de nuc, slefuit si pirogravat, pe o baza reglabila din bronz. Crenguta are in centru un "tunel", format natural, in care am inserat un chips de jasp rosu.


Lemnul de nuc e printre preferatele mele: sectiunea are un model superb, o rama inchisa la culoare care inconjoara o suprafata aroape alba, densa, pusa in valoare prin slefuire in forma de lentila.


Se preteaza foarte bine la pirogravare, iar modelul se contureaza intens pe suprafata neteda.


Al doilea inel a fost inspirat de tatuajele cu henna, iar centrul sectiunii de nuc a fost imbogatit cu un chips de cuart alb.




 S-a terminat vacanta si azi am strecurat in program si vizita la centru Izvorul. Mi-au lipsit micutii si ne-am bucurat reciproc cu prezenta:)


Ca sa fie cu folos intalnirea noastra, am continuat curatenia si ne-am ocupat de un proiect interesant: am infrumusetatat un perete incapatanat, care nu s-a lasat acoperit de varul alb.


Am selectat cateva imagini cu text vechi, caractere chinezesti, portative muzicale si figuri de epoca, le-am printat si le-am taiat in bucati de forme si marimi diferite. Apoi am realizat un colaj, cu aracet si finisat cu lac.

 

Ne-am distrat "decojind" aracetul de pe maini...
Iar in final am obtinut un tapet foarte chic, cu efort minim si costuri aproape zero.
In ultimul an, ca voluntar aici, la centru, am invatat o gramada de lucruri si multe trucuri despre cum sa faci lucruri frumoase, cu bani putini, dar implicand cat mai multi oameni. E incredibila satisfactia de a face ceva cu propriile-ti maini, dar e si mai mare atunci cand pui in miscare o echipa si cand de rezultat beneficiaza copiii. Impreuna cu ei am invatat ca cel mai simplu mod de a trai viata e prin joc. Totul, absolut totul, trebuie (obligatoriu) sa fie distractiv si usor. Altfel, nu merita. Si asa ai rezolvat problema deciziilor si a treburilor neplacute.
Simplitate:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu