Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 22 aprilie 2014

Eternity


Ce bine e atunci cand e bine:) Cand experimentele reusesc, cand oamenii sunt multumiti si lumea se invarte armonic, fara efort.
Asa s-a nascut si cea mai recenta colectie, ca un experiment reusit, dintr-o colaborare frumoasa. De data aceasta lemnul a cunoscut focul, dar nu s-a lasat mistuit, doar "tatuat". Ne-am jucat cu feliile de lemn, le-am dat rotunjimi si adancimi, care le-au pus in valoare frumusetea texturii. Cateva detalii pirogravate au completat imaginea de ansamblu, iar baza metalica a adus o nota de eleganta "naturalismului" brut pe care il emana lemnul. Si gata!
Cu siguranta am descoperit unealta mea preferata (alaturi de pensula, bineinteles): pirogravorul. Desi nu imi vine inca usor sa il manuiesc (mai ales dupa ce ma invatatesm cu pensula, usoara ca o pana), dupa ce am vazut ce poate face si efectele superbe pe care le creeaza pe lemn, m-am intrebat de ce a durat atat sa il folosesc:) Am descoperit o noua perspectiva asupra accesoriilor din lemn si ideile au inceput sa curga.
O sa urmeze si alte bijuterii care imbina aceste tehnici. Am hotarat ca anul acesta sa stea sub semnul experimentului si noului, asa ca o sa invat tehnici noi si cu fiecare ocazie o sa testez unelte de tot soiul.
Ce bucurie vremurile pe care le traim, cand avem la dispozitie atat traditiile stramosilor si tehnici stravechi, dar si tehnologii avansate care ne pot usura munca si imbogati vietile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu