Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 9 mai 2014

Around, Again and Again


Sa continuam cu degetele, zic. Si cu inelele, ca tot se leaga. Pentru fotografia de mai sus am facut ceva ce de obicei fac o data pe an: mi-am pictat unghiile. Mare lucru pentru mine, care din clasa a 7-a nu mi-am mai batut capul cu asemenea indeletniciri. Dar de, arta cere sacrificii si inelele unghii curate:)


Doua ineluse din lemn, cu baza din bronz antichizat, slefuite de un profesionist al frezei, pirogravate de un incepator si pictate cat mai putin (cu greu m-am abtinut sa nu le supra-colorez, dar parca arata lemnul slefuit atat de bine, incat am hotarat sa il las la vedere).


Soarele si luna, adunate ca una. Intr-un onel din lemn de cires, slefuit si el, putin pirogravat si cu o nota de culoare.




Si pentru ca mai am si timp (din alea 48 de ore pe care le are o zi),ne-am ocupat si de mica gradina pe care o avem. Am profitat de garaj si am reciclat cateva peturi de 5 l, le-am umplut cu pamant si am pus rasaduri de rosioare pitice, pe care le-am cocotat pe acoperis.



Am plivit leusteanul si tufa de chives (care sunt undeva in josul fotografiei:)...

 si patrunjelul care a rezistat de anul trecut si chiar iarna am avut frunze parfumate.


Explozia de culoare: liliac alb si mov, visteria si un arbust cu bulgarasi galbeni.

Si capsunii, vegheati de trovanti. Desi gradina era acaparata de papdii si alte plante carora ploaia le-a priit, plivitul si sapatul au fost o relaxare si daca nu se intuneca mai stateam cateva ore in gradina.
Candva o sa am timp si o sa fotograviez si plantutele aromatice din balcon, care par sa se distreze foarte bine:) Mi se pare vital sa am plante in preajma si le prefer pe cele comestibile. Cred ca a ramas puternica gena culegatorului, pentru ca simt nevoia, ori de cate ori sunt in natura sa caut plantele comestibile medicinale, sa le adun si sa le folosesc si mai mult sa invat despre ele. Asa ca e o mare bucurie ca a inceput iar sezonul:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu