Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 16 mai 2014

The Sun is Shinning

 A trecut o luna de cand m-am incumetat sa testez pirogravorul si sincera sa fiu, nu inteleg cum de l-am tinut in dulap atata timp. Ne-am imprietenit atat de bine, incat acum mi se pare ca accesoriile nu sunt complete daca nu au macar 3 puncte pirogravate.


Focul reuseste sa ii dea lemnului o textura unica si efectele care se pot obtine prin pirogravare sunt fantastice (eu momentan sunt in perioada de "studiu", dar am vazut o sumedenie de minunatii create prin acest procedeu).

L-am dus si la Izvorul si copiii s-au indragostit si ei. Desi e nevoie de rabdare si e mai periculos decat pensula, cand au vazut ce pot face cu el, cei mici au hotarat ca merita sa fie rabdatori.


Am pirogravat niste bucatele de lemn de brad, care de fiecare data cand erau atinse cu aparatul, emanau un parfum intens si placut de rasina.



Lemnul urmeaza sa fie transformat in magneti pentru frigider.


Am reusit sa terminam si marea coronita, pe care am suspendat-o deasupra holului de la intrare, pentru a le ura bun-venit vizitatorilor.


Coca pentru modelat, din apa, faina si sare, le-a trezit copiilor talentele de bucatri (pacat ca gustul era cam greu de savurat:P


Culoarea noua pe care o ia cladirea: galben soare puternic:)
 

Si magnetii finisati, pirogravati si pictati in culori acrilice.


Timpul zboara atat de frumos si desi "programul" mi-e plin, din fericire lucrurile si activitatile care mi-l umplu sunt din cele mai placute:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu