Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 31 iulie 2014

Pieces of light


Lumina alba, descompusa, e de fapt suma tuturor culorilor. Mi se pare de-a dreptul magie fenomenul acesta!


L-am interpretat, l-am compus si descompus si asta a iesit:)

O pereche de cercei cu aroma de vara calda, veseli, vioi si cu zambetul in nucce. Sunt pictati pe un lemn deosebit, de gutui, care o data slefuit are textura sticlei si e dur, rezistent. Totusi sunt usori si diafani si pot fi purtati toata ziua, fara probleme.
I-am pregatit pentru un festival la care vom merge in cateva zile. Au fost primii cu tema asta, "hippie" si mi-au dat o stare de bucurie, atat de placuta! Astept cu nerabdare sa ii expun intr-un peisaj salbatic, cu padure si rau si verde mult, sub cerul liber. Chiar mi-au dat senzatia de mult-asteptata vacanta :)

EN: This pair of earrings is the first one from a series prepared for an open-air festival where we'll go in a couple of days. They are painted on quince wood, a revelation for me when it comes to wood: it has a beautiful light color, with dark outlines and it's very strong, but yet light. Perfect for earrings!
They also meant that summer has arrived. I can't wait to to display them in a beautiful landscape, with a river and forest and green all around and clear blue sky. The'll look fabulous!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu