Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 3 septembrie 2014

Green Babies





Nici n-am apucat sa scriu despre zilele de vara, vacante si plimbari sub cer senin, ca parca toamna vicleana se pregateste sa ne invaluie in frunzele ei colorate. Zilele sunt mai scurte, iar serile racoroase si adie vantul cu miros de fructe si zacusca. Eu incerc sa tin pasul cu ritmul rapid al Timpului si pictez intr-una, dar cand ma uit pe calendar, ma simt coplesita. Saptamana trecuta am fost in pauza, dar inainte am avut o comanda de la o prietena pentru o viitoare mamica. Aceasta viitoate mamica nu isi dorea nimic cu specific "bebelusesc", asa ca am ales o cale de compromis: fara bebe, burtici, dar o mica aluzie, cu 2 pui de broasca testoasa. Am incercat sa imbin pasiunea ei pentru culoarea verde si mare si a iesit tricoul de mai sus.
Mereu imi promit ca o sa pictez mai multe tricouri, dar cumva nu apuc. Poate la iarna, cand o sa petrec mai mult timp inauntru, pun si eu la cale o mini-colectie de tricouri pictate:)

Mi-am petrecut sfarsitul de saptamana in cel mai placut mod posibil: inconjurata de prieteni frumosi si famile, cu care am petrecut 3 zile si 3 nopti, ca intr-o poveste superba. Si ne-am dat seama cat e de important sa ai alaturi oamenii dragi si cat de usor ies lucrurile cand la ele lucreaza ceata si nu individul. Asa ca postarea de azi o inchei cu un mare MULTUMESC si cu multa recunostinta pentru ei, minunatii nostri prieteni si familie!

EN: We had a wonderful week which ended with a 3 days and 3 nights party, just like in the fairytales. We realized just how important it is to have our friends and family close and how easy things get when the tribe works together. Today I write to thank them all for their support and for the magic they bring when we come together!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu