Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

duminică, 30 noiembrie 2014

Looking For The Summer


Plecati in cautarea verii, suntem mereu conectati cu "acasa", cu ce se intampla in Romania, cu oamenii frumosi si dragi care, desi sunt departe, ne trimit gandurile bune peste ocean. Si stiu ca acolo ninge si se simte apropierea Sarbatorilor de iarna (aici sunt semne mai putine si daca ne indepartam de zonele aglomerate, nici macar o reclama legata de Craciun:). Asa ca m-am pus pe treaba si am pictat cateva ornamente pentru pomul de Craciun, asa, ca sa imi amintesc atmosfera.


Anul trecut au fost "domnisoarele cochete", anul acesta le-am creat perechi, "haiducii curajosi".


Le-am pictat pe terasa insorita, privind inspre ocean, la 25 de grade. Si ma amuzam gandindu-ma ca am putea impodobi si noi un palmier (un cactus parca nu s-ar potrivi:)



Bijuurile, tricourile si sacosele pe care le aveam deja pictate s-au odihnit cateva zile la malul oceanului, in Spaghetti Bay, locul despre care am mai scris.

 Am avut si o "taraba", unde Adela, un personaj-om minunat, pe care am cunoscut-o aici, printre curajosii care stau la cort sau in locuinte-pesteri isi prezenta colierele. Asa ca ne-am combinat foarte usor si le-am oferit turistilor care vizitau zona o mostra de arta .


Asa arata comunitatea oamenilor liberi din La Caleta (straini sau localnici, care au ajuns pe insula si nu si-au dorit hotel sau cazare de lux, ci s-au hoatarat sa isi cunoasca limitele infruntand si savurand natura Canarelor).

Viata are un ritm foarte lent pentu ei si se imparte intre bai in ocean, pregatit mancarea si cea mai importanta activitate: procurarea apei potabile. Aici nu sunt izvoare sau rauri, doar oceanul, sarat, iar clima e uscata. Niciunul nu se plange, dar exista si un pret pentru un peisaj spectaculos.












Am avut si noi intentia sa ne mutam cu cortul pe coasta, pentru o saptamana, cel putin, pana cand am trecut printr-o patanie destul de ciudata, care ne-a schimbat perspectiva.
  Experienta cu nomazii l-a costat pe unul dintre noi un stafilococ ciudat, de zona tropicala, care abia astepta sa se cazeze in zgarieturile daruite de cactusi. "Victima" a numit bacteria "muscatura de Caleta", dupa numele localitatii. Nu a fost singurul care a patit-o, pentru ca si cei care locuiau acolo se luptau cu infectia. Ciudatenia prolifereaza in zonele calde, unde apa lipseste si le da batai serioase de cap celor pe care ii atinge. Un localnic ne-a sfatuit sa mergem in nord (zona pe care n-am apucat sa o vizitam, dar despre care stim ca are altfel de vegetatie, izvoare si ploua destul de des), pentru ca la frig si apa dulce, infectia va da inapoi.
 Asa ca povestea va merge mai departe si drumul, pare-se, spre nord


EN:
Being away in such a far place, which by chance is a tropical one, means that what happens home is also very far. Like so is the snow which recently covered Romania, the minus temperatures or even the Christmas comercials that are all over now. But still, our dear ones keep us in touch with the country and send us good vibes. I felt like I want to paint something specific for the winter holidays and created these Christmas tree decorationes. They gave me such a feeling of fresh snow, although they were crafted in a warm place, with ocean view and 25 degrees Celsius weather:)
Part of the items I've created found their place on a small table, next to other handmade necklaces, somewhere on the shore, in the Spaghetti Bay. Adela was nice enough to arrange and watch them, so that tourists passing by would have a small art display they could enjoy.
She is living in this place since 5 weeks, along with other free people, tourists or locals, who decided they want time off from the fuss. Their days pass by slow ("tranquilla" is the master verb here), between baths in the ocean, cooking and the most important activity: bringing fresh water.
Nature is spectacular in this place and maybe a little harsh, for humans, that is. We found this on our skin (ok, his skin, cause so far mine is intact), when contracted a bacteria. It seemes that this stafilococ likes warm, dry places. It gets in the open wounds (even a small scratc), infects them and than eats through flesh (quite ugly). But locals told us that if you go in a colder area, such as the north, where there is more fresh water, it will bea easily to cure.
So, our adventure goes on, towards the shown dirrection:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu