Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 23 ianuarie 2015

The Transformer

 (Din fericire) Viata gaseste mereu ceva interesant pentru noi si ne provoaca la joaca, asa ca plictiseala nu ar trebui sa fie un subiect. Eu una stiu sigur ca am parte de cel putin 5 zile pe saptamana in care pana seara am adunat o tolba cu povesti:).


Mie imi plac foarte mult libelulele, imi dau senzatia de fiinte din alte lumi, de fapt de niste masinarii vii care stapanesc perfect arta de a zbura. Am citit candva ca sunt un simbol al transformarii si m-am gandit ca o libelula trebuie sa fie Animalul meu de Putere: delicata, dar de temut printre cei asemenea ei, spectaculoasa, dar cu o prezenta subtila. Eu una simt ca fiecare zi ma transforma si de fapt singurul fel de viata pe care imi place sa o traiesc e una dinamica, in continua schimbare.


Anul acesta a inceput si el cu o schimbare. Iar schimbarea a generat bucurie si placerea aceea dulce de nou, de aventura. In cinstea ei am copt paine, pe vatra cum facea si bunica acum multi ani si am facut mamaliga (pentru prima data mi-a iesit asa cum trebuie; poza e pentru mama, ca dovada:)


EN:  I love dragonflies. I once read that they symbolize transformation, so I felt a dragonfly should be my Power Animal: delicate, yet carnivorous and ferocious for other insects, spectacular, yet so subtle. My life has always been under the sign of change. Dynamic is the only lifestyle I could possibly live, so I'm always on the move. I hope that at the end of my life I'll have lots of stories to tell and my self is a collection of so many experiences.
This has as well started with a change. And the feeling is a joyous one, with the sweet taste of novelty. So, to celebrate it, I've baked bread, the way my grandma did and cooked polenta (the first one that looks exactly how it should be:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu