Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 19 februarie 2015

Old School

Sunt obiecte care, desi de mult iesite din folosinta, au un farmec aparte, un ceva memorabil. Zilele trecute povesteam despre targuri de vechituri si toate minunatiile sau gunoaiele care se ascund in astfel de piete. Eu una sunt innebunita dupa "fle markets" si nu pierd ocazia cand ajung intr-un oras nou, daca am si timp sa intreb despre locatiile lor. Am aflat depsre un bazar la Suceava si abia astept momentul potrivit sa facem o excursie. De multe ori am cumparat tot felul de nimicuri, doar pentru ca vanzatorul avea un ceva special. Uneori am dat peste comori, pe bune si pe bani mai putini decat valoarea lor. Dar, asta e secretul unui "connoisseur", sa recunoasca lucruri valoroase sau cu potential;d


Iar e joi, vorba unui cantec (sau nu era cu joi? mie asa imi suna), asa ca am luat aparatul foto si m-am chinuit cu lumina naturala de cer noros. M-am amuzat sa o gasesc pentru a treia oara pe domnisoara Zoica Doina pe coperta. Se pare ca acest eveniment de Miss a fost o intamplare rasunatoare, care a meritat mai multe numere din revista.

\M-am tot gandit cum ar fi mai simplu daca cineva si-ar dori sa studieze revista mai pe indelete. Eu recomand descarcarea fotografiilor si cu zoom se poate citi rezonabil. Intr-adevar, sentimentul pe care il are mirosul de vechi si senzatia hartiei ingalbenite, nu po fi reproduse...




















EN: I just love flea markets! It's amazing what a great feeling I get when walking among the tables filled with all sorts of junks and treasures. It happened quite a few times for me to buy some stuff just because the seller was special and realize I don't have something to do with the object. Yet again, I stumble upon amazing things other times, which were a great bargain. I guess that's the magic of flea markets people:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu