Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 20 februarie 2015

Swing


Rascoleam printre fotografiile de "portofoliu", de anul trecut si am gasit un album intreg, cu peretele minunat pe care am avut ocazia sa-l pictez. Anul trecut. Noiembrie.


Am inceput la un moment dat sa povestez, era de fapt perioada "work in progress", dar cum necum, am omis sa ma laud si cu rezultatul final:)

 Care rezultat nu-mi apartine in totalitate, ci a fost rodul muncii in echipa.M-am bucurat de sprijin mult, moral, dar si concret, pentru ca am pictat alaturi de un prieten, mai experimentat si cu mana formata. Eu, saraca, obisnuita cu migalitul si suprafete minuscule spre mici, am paralizat putin vazand un perete de vreo 10/5. Nici trafaletul si pensulele imense (pe bune, erau uriase si doar n-am mainile atat de mici) nu m-au incurajat prea mult. Dar, cu indicatii, un oarecare plan si ajutor, am resusit noi doi sa ducem misiunea la capat. Cu foarte bine si foarte colorat. Eu m-am ocupat de detalii (micro is my middle name:), iar dragul de George de "the big picture". Ne-a luat cam 2 saptamani, dar asta doar pentru ca  ne-am miscat incet, savurand printre pigmenti si lavabile, cocktailuri Byzantine (noul meu preferat, surclasand Mojito, dar foarte aproape:).
Si ce se vede, zic eu, e tare placut ochiului. Mai mult, tare incantati am fost in momentul in care s-a lasat seara si orasul nostru parea, de asemenea, un peisaj pe inserat. Iar dimineata, o, ce frumusete! Soarele lumina prin fereastra din dreapta peretului si aducea orasul la viata.
A fost o super-experienta si in aceeasi masura o lectie importanta pentru mine. Ce noroc sa am parte de un astfel de proiect si de oameni minunati:)

EN: Last year, in November, I had the chance to be part in a beautiful project. Together with a friend we painted a big, big wall, in a pub. It was a bit of a challenge for me, while I'm used to small surfaces and handling big brushes seemed a bit tricky. But I ended up painting details, which pleased me, because I was on my territory. It took us 2 weeks to finish, but we also took it slowly, enjoying Byzantine cocktails while mixing pigments and paints:)
For me it was a great experience and I learned so much about technical stuff, which I usually try to avoid. I also had the chance to try the airbrush, an old desire of mine and concluded I must, must have one of my one, because it makes such a big difference when painting walls and big surfaces.
Hopefully, soon I'll have a new wall to show, as part of a sweet project:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu