Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 4 martie 2015

Hour



Asadar, Primavara! Cu numele, cel putin si data din calendar, pentru ca ninsoarea de azi-noapte a tradat Iarna incapatanata. Se pare ca si acum multi ani (peste 25:)), tot viscol era si frig. Asta-i povestea mamei despre ziua in care m-am nascut. Eu nu stiu, dar stiu ca de cand imi aduc aminte, inceputurile de martie au fost senine. cu bucurie si calde. De ziua mea m-am incarcat mereu cu energie si lumina de la natura care invie. Asa ca primaverile sunt preferatele mele, mai mult decat verile sau toamnele.


Cu putin inainte de primavara oficiala, cand inca era frig, frig, a aparut in curtea noastra noua, un sufletel torcator. Ne tot gandeam noi ca am vrea sa avem un motan si asteptam momentul potrivit. Pare-se ca de pisica aveam nevoie si a venit singura:) In prima saptamana aparea la usa in jurul orei 11:00, intra in casa, fara teama, de parca de aici plecase si acum s-a intors. Foarte lipiciooasa, flamanda tare, ne-am imprietenit usor.
I-am pus numele Ora, tocmai pentru ca venea la ora fixa si acum si-a cam mutat domiciliul inauntru. Serile motaie pe canapeaua din bucatarie si la geam razbat "serenade" motanesti ale unui iubit amorezat si dornic, iar ea, ca o printesa neinduplecata, se tolaneste si toarce.

EN: So, they say it's Spring. It might be, but yesterday's evening snow proves that Winter here is very stubborn. I am born at the beginning of spring, so this is my favorite time. I simply love the energy and light of Nature coming to life!
Not long ago, when it was still cold, cold, in our yard we had a visitor, a furry and purry one. We were talking about wishing a cat, a male one, that is, but it seems that we actually needed a she kitty:) She appeared from nowhere and seemed to be very familiar with us, the house, a beautiful soul in search for a home. For one week she came every day, at the same time, for food and caresses, so we named her Ora (meaning "Hour":). Now she stays inside and she acts like she was always here. In the evenings she sleeps on the couch, in the kitchen and outside we can hear a tomcat "singing" for her, very in love and sad. She couldn't care less:))
It's funny how things happen when you allow them to:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu