Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 4 mai 2018

1 Mai Primitiv

Nici nu ma gandeam ca asa curand voi putea scrie "a venit vara" :)) Si nu doar calendaristic, dar si  atmosfera e varatica, iar de activitati ce sa mai zic: suntem mai mereu afara. Cu cateva zile inainte de 1 mai am plecat spre Panatau unde am pregatit primul nostru eveniment "oficial" : "1 Mai Primitiv". Si a fost minunat. 5 zile de stat in natura, de plimbari, foc de tabara, oameni faini si povesti interesante.
 In prima zi am vizitat gradina familiei Ungurean, unde cei doi cultiva plante medicinale si comestibile. Ne-au povestit si noua despre fiecare, am gustat din ierburile aromatice si din minunatul ceai aromat pe care cei doi il prepara dupa reteta proprie.


 La centrul "Izvorul sperantei", care ne-a gazduit, copiii au avut parte de o surpriza: Marlena s-a catarat pe catalige si le-a facut o demonstratie de echilibru si armonie.


 Micul Carol a mancat cu pofta alaturi de copiii beneficiari si s-a jucat printre micutii care obisnuiti cu fratii lor mai mici, au fost foarte grijulii.
 Printre distractii, Andy a dat culoare si veselie peretelui de la intrarea in centru.


 Valentin a primit prima lectie de mers pe picioroange si a aflat pe propriile picioare, ca gratia Marlenei se datoreaza multor ani de munca.
 Dimineata ne-am inviorat cu apa rece a Buzaului si cu privelistea superba de pe malul apei.
  Am cules pentru micul dejun muguri de papura, crocanti si dulci, cu o aroma subtila de flori.
 Ionut si Sandra au pregatit mandala de plante aromatice pe care copiii de la Izvorul o vor planta in curand.



Mesele, pregatite la foc, au fost mai gustoase afara, iar siesta ne-am facut-o la umbra pomilor din curte, in sunet de bondari, ciocanitori si mierle.

 Am dormit cu totii neintorsi, la aer curat, sub mii de stele si ne-au trezit privighetoriile si vacile din sat care plecau spre pasune.
 Am aflat povestea locuintelor rupestre de la Alunis, parte dintr-un complex vast de pesteri ce se ascund prin padure.




 Iar in ultima zi ne-am bucurat alaturi de copiii din Panatau de o petrecere, cu limonada, popcorn, pictat pe fata, catalige, foc de tabara si multe jocuri.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu