Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 12 iulie 2018

Transylvaliens

Zile cu soare, cu ateliere in natura, cu bai in rau si cules de ciuperci si nopti cu luna clara, stele multe si dans. Cam asa au fost cele 4 zile la Transylvaliens festival, in Talmacel. Pentru Carol a fost primul festival pe care l-a constientizat si s-a distrat copios. Un mare dansator, n-ar mai fi plecat de langa boxe si s-a imprietenit usor cu toata lumea. Am putut sa tinem si atelierul de pirogravura cu el prin preajma, mesterind cate ceva. La tirul cu arcul a fost mai dificil, pentru ca planul lui era sa darame tinta, asa ca am facut cu randul "de paza", ba eu, ba Valentin, ca sa tinem piticul ocupat.
Imi aduc aminte anul trecut la festivaluri, cat de dificil imi era cu bebele care se trezea noptile, dormea de 3 ori pe zi...acum a fost nu doar usor, dar si placut. Ce bine ca cei mici cresc si devin si ei omultei, cu personalitati amuzante:) Iar daca mediul e interesant, mama si tata sunt aproape, copilul e multumit si ne intelegem perfect!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu