Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 26 iulie 2018

Travellers



De 11 ani, vara, in Sibiu, se intorc calfele calatoare, care reiau o traditie veche de sute de ani: ucenici fierari, pietrari, tamplari,  pleaca pentru 7 ani din orasul natal si calatoresc prin alte tari si orase pentru a-si perfectiona mestesugul, purtand cu ei cultura si traditiile. Noi am participat la proiect oferind ateliere copiilor care au venit sa ii priveasca creand si sa afle mai multe despre aceasta traditie.
Am avut un atelier de creat "animale pe cale de aparitie", iar copiii si-au imaginat combinatii inedite si amuzante intre doua animale cunoscute. Asa s-au nascut: vacarita (vaca si veverita), vacozaurul (vaca si dinozaur), pisozebrul, iebro (iepure si broasca), pitcalul (caine pitbull si cal), turega (fluture si gaina).





Ne-am pictat pe fata, am ajutat calfa bucatar sa pregateasca masa si am savurat pizza si limonada. Ne-am distrat si ne-am bucurat ca am avut parte de soarele atat de pretios in zilele acestea ploioase:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu