Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 15 octombrie 2018

And Everything Nice


"Magic Recipe"- borcanul minunat cu o reteta magica, din care luam o lingurita dimineata si ziua ne va fi superba. Dar cum nici macar oamenii de stiinta nu lucreaza la vreo formula de acest gen, se pare ca suntem singurii in masura sa ne facem zilele bune sau rele, lucrand la perspectiva, pur si simplu. Asa ca prin gesturi simple, putem sa ne umplem zilele cu bun si frumos. In ultimul timp fac un exercitiu, in care atunci cand ies din casa, incerc sa fac lucruri bune si pentru altii. Ideea este sa nu ma rezum la "ce tie nu-ti place, altuia nu-i face", ci sa ma implic activ in binele celuilalt. Si e surprinzator cat de usor se destind oamenii cand simt intentie buna si primesc un zambet. De exemplu, la magazin, nu tratez vanzatorii ca pe niste roboti care ma servesc, ci conversez cu ei, ca de la om la om. In autobuza ma ofer sa compostez biletul celuilalt sau cine stie ce mica atentie. E surprinzator cum se schimba energia!
Tot pentru a atrage binele, gatesc cate ceva bun,ca sa impart cu cei din jur, iar zilele trecute a fost randul "bomboanelor" din curmale. Sunt usor de gatit, ingredientele sunt putine si la un pret acceptabil si foarte child-friendly: am pus la inmuiat peste noapte curmale (cu samburii scosi)si nuci, iar dimineata am adaugat nuca de cocos, carob pudra si le-am pus in blender. Din pasta am format bilute pe care le-am tavalit prin nuca de cocos si gata! Carol este innebunit dupa ele, sunt dulci, moi si cu aroma de cocos, cum sa nu le adori:)
Intr-una dintre plimbarile duminicale la targul de vechituri, am dat peste o bijuterie de carte: "Uzina flora", scrisa de Tudor Opris, in care e explicata functionarea plantelor, cu niste ilustratii delicioase, Plina de inspiratie aceasta carte si, desi la prima vedere pare pentru copii, eu o recomand ca lectura utila si placuta pentru adulti, de asemenea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu