Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

duminică, 3 februarie 2019

Time Flies


Poate ca timpul nu trece si de fapt noi trecem prin el. Suntem ca niste "muste" care bazaie haotic prin spatiu si timp...
 Sambata ne-am distrat cu o explorare urbana de (re)cunoastere a mediului in care traim. Cu surprize de tot felul... Multumim Roxy pentru instantanee:)
 Pachetel de supravietuire (sau de rontaiala): mere deshidratate, biscuiti cu tarate, curmale, nuci, alune de padure, alune de pamant: crude, pentru a-si pastra toate proprietatile si pentru a putea fi replantate. Semintele si nucile sunt mai folositoare in forma lor naturala.
 Zonele ascunse ale Sibiului ii adapostesc pe ultimii primitivi, adevaratii prepperi, care nu depind de gadgeturile moderne si isi pastreaza autonomia.
 Pe drum, am cules viitoare podoabe...natura e mereu darnica, daca stii sa vezi. Un moment bun de taiat cu maceta si ferastraul din doatrea oricarui prepper.
 Masa cu obiecte utile. Plus: e intotdeauna important sa fii bine hranit.

 O stana ne-a indicat ca in apropiere se afla o sursa de apa si nu departe de firul paraului, am gasit un izvor.
Artefacte din copilaria pre-capitalista, care si-au gasit odihna la marginea peisajului urban..
 Gunoiul unora, comoara altora: am gasit aruncate bucati in stare foarte buna dintr-un parchet...fiind aproape de casa, am "chemat" duba neagra si le-am recuperat. Bucataria de vara va primi o fata noua:)



 Mancare curioasa la orizont.
 Un adapost la marginea mlastinii...o fi cineva inauntru?
In timpul explorarii am identificat urme de iepuri salbatici si crengute de salcie cu scoarta rontatita de caprioare, semne ca salbaticia e mult mai aproape de noi decat ne inchipuim: eram, totusi, in oras, in viitorul mare parc al Sibiului.
Au fost 3 ore petrecute cu folos, in aer liber, in care ne-am orientat in spatiu si am exploatat mediul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu