Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 18 martie 2019

Fata Verde cu Parul Padure

Zeite, iubite, mame, fiice, avem binecuvantarea de a purta samanta iubirii, puterea de a vindeca si alina, si rolul de a ne manifesta puterea creatoare si de a revarsa in jurul nostru binele si frumosul! Avem o sarcina dificila si minunata in acelasi timp: suntem femei, cele care purtam lumea in pantecul nostru pentru ca apoi sa o sustinem. De multe ori e necesar sa avem dubla putere de a ne fi noua bine, dar si de a-i ajuta pe cei dragi sa fie bine.




Iar rasplata pentru a fi femeie are forme diverse: copii luminosi care ne invata sa radem si sa ne miram de lume ca si cand in fiecare zi se innoieste...
Bucuria pe care o putem darui gatind si hranindu-ne familia...Apropierea de natura, pentru ca noua ne-au fost transmise cunostintele cele mai de pret despre plante si cum sa le folosim...
 Cred ca pentru mine una dintre placerile cele mai mari este sa transform roadele pamantului in feluri gustoase. Si pentru ca au fost zile calde, natura s-a trezit, iar noi am simtit ca trebuie sa ii facem o vizita padurii, ca sa ne incarcam de energia verde. Am cules urzici proaspete, ascunse sub crengile de mur, care au meritat zgarieturile:)
Pentru ca au fost putine, le-am pus in galuste de gris si a iesit o supa de legume deosebita! Reteta e simpla: am pregatit compozitia clasica de galuste (ou, gris si sare), la care am adaugat urzicile tocate marunt. Iar pe cele culese intr-o alta zi, le-am gatit sub forma unei frittata. As putea manca urzici in fiecare zi si nu as stramba din nas de plictiseala:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu