Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 9 aprilie 2019

Reduce, Reuse, Recycle, Repair

Primavara ne-a adus un val de creativitate si chef de mesterit, asa ca am pus mana pe vechi proiecte ramase intr-o cutie si le-am finalizat. Valentin a transformat o lama rupta intr-un briceag nou, pe care eu l-am pirogravat bucuroasa si suntem tare incantati de rezultat.
Plimbarile prin padure ne aduc tot mai multe roade: untisor, urzici, papadii, usturoita, vlastari de tot felul, proaspeti si incarcati de vitamine, asa ca salatele sunt tot mai gustoase si diverse. Ne-am dat seama ca de cand noi, oamenii, nu mai prea consumam plante salbatice, am cam scos gustul amar din dieta si acest fapt a dus la probleme ale bilei si ficatului. Acum, primavara, avem ocazia sa suplinim carentele cu "buruieni" super-delicioase si sanatoase. Am pus in functiune deshidratorul pe care, norocosi cum suntem, l-am primit cu imprumut de la un prieten drag si am preparat niste crackersi de hrisca pe care sa ii mancam din cand in cand in locul painii.
 Si in ton cu vibe-ul de curataneie de primavara, am organizat un atelier in care participantii au putut sa isi aduca diverse obiecte ( de la imbracaminte, la accesorii vechi sau stricate) si sa le dea o viata noua: au pirogravat incaltaminte, au scurtat sau stramtat pantaloni, si-au pictat genti si sacose plicticoase, au invatat sa adauge dantela crosetata... A fost o sezatoare reusita, in care am inteles ca de multe ori adunam lucruri de care nu avem nevoie si pe urma le aruncam, fara a incerca, din pacate, sa le regasim o utilitate, iar acest consum exagerat este un efect al capitalismului si marketingului exagerat la care suntem supusi zi de zi. Speram ca incet, prin constientizare, o sa incercam, fiecare, sa ne gandim putin inainte de a cumpara lucruri: am nevoie? imi foloseste? imi face viata mai buna si mai frumoasa?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu