Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 1 martie 2019

Incredible






 Anul 2019 a inceput in tromba, cu evenimente interesante si oameni noi care ne-au devenit prieteni. Alaturi de Quim, de la Incredible, am gazduit un atelier de micogastronomie. Sau, cu si despre ciuperci, ghidati de un chef bucatar, calificat in cules din flora spontana. Iar Raluca, de la Olareasa, ne-a invatat despre cosmeticele naturale si cum sa ne ingrijim folosind doar ingrediente sigure pentru sanatatea noastra si usor de procurat.
 Am aflat multe noutati despre ciuperci, nu doar cele salbatice, dar si despre cele de crescatorie si sfaturi si trucuri legate de prepararea lor.
 Bineinteles ca discutia ne-a facut pofta, asa ca am incheiat seara cu o cina delicioasa.
 Am testat parfumuri cu miros divin, fara strop de chimicale si un deodorant foarte eficient, care contine doar ingrediente naturale.




 Si ne-am delectat cu preparate de-a dreptul incredibile: chutney din flori de salcam, ketchup din macese, muraturi din creasta cocosului, sare aromata cu trambita piticului, sirop din conuri de brad...toate pregatite de echipa Incredible.
Deja am planificat ca pe 16 martie sa ne revedem, iar pe langa gatit si discutii, sa facem si o drumetie in cautarea primelor delicatese de primavara:) Iestitul in natura este modul cel mai util de a petrece timpul si e important sa profitam cat putem de paduri, parcuri, rauri si aer proaspat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu