Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 4 septembrie 2019

Impreuna


 Am avut o vara frumoasa! O vara impreuna, noi, ca familie si impreuna cu multi oameni frumosi si interesanti care ne-au devenit prieteni si fac acum parte din comunitate (pentru ca o comunitate nu inseamna doar oameni care locuiesc in acelasi loc, ci si oameni care se strang intr-un loc, pentru un timp si creaza armonie imparatasindu-si vietile).
 Am petrecut 3 zile superbe la Street Delivery Sibiu, unde ne-am intalnit cu multi copii talentati si adulti jucausi.


 Decorul verde, muzica si agitatia l-au covins pe Carol sa se odihneasca pe  "gogosile" pufoase si pentru prima data in cei aproape 3 ani ai lui, s-a pus singur sa doarma, firesc si fara prea multe discutii:))

 Imediat dupa evenimentul urban, am plecat spre Comana de Sus, la festivalul nostru preferat, Transylvania Calling. A fost a zecea editie si a fost magic: o locatie perfecta, cu padure, dealuri, rau limpede si un peisaj deosebit; o zona potrivita pentru campat timp de o saptamana si oameni preietenosi.
 Am explorat imprejurimile si am ajuns la pestera Comana de sus, formata prin eroziunea gazelor vulcanice. Un loc unic si salbatic, cu un aspect nemaiintalnit.

 Ne-am simtit bine in casuta noastra pe roti si am realizat de cat de putin spatiu si de cat de putine lucruri avem, de fapt, nevoie...
 Am tinut si atelierul cu arcul, iar cativa arcasi au plecat convinsi sa isi cumpere sau sa isi faca si ei un arc al lor.

 Viata in natura e printre cele mai multumitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu