Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 11 iunie 2013

Una, Queen Of the Birds Women



Cat de minunata este natura! Creeaza cele mai spectaculoase forme, cele mai neasteptate culori...n-ai cum sa o concurezi. Cand am gasit aceste bucati de silex (minereu care are o vechime de aproximativ 200 de milioane de ani), tot ce am putut sa fac a fost sa evidentiez formele pe care mi le-a sugerat materialul.




Acest medalion, pictat pe ambele parti, mi-a inspirat o Pasare Maiastra si



un nud de femeie, parca sculptat de mainile unui artist priceput, intr-o suprafata de doar 5 cm lungime! E printre preferatele mele, iar faptul ca poate fi purtat in doua moduri il face si mai interesant.
Titlul e inspirat de o carte pe care am rasfoit-o acum ceva timp, "Tara lui Vam"mi se pare ca se numea, in care apare un personaj, jumatate femeie-jumatate pasare. E de fapt un basm, cu ilustratii, destul de vechi.



Ca tot am ajuns la carti, saptamana aceasta am terminat de citit o carte de povestiri scrisa de Gabriel Garcia Marquez, "Fantastica si trista povestite a Candidei Erendira si a nesabuitei sale bunici", o carticica lejera, nicidecum voluminoasa ca titlul, numai bune de savurat in excursie, intr-un hamac si cu un pahar de limonada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu