Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 25 iunie 2013

Trance


 Azi am senzatia ca m-am intors dintr-o calatorie lunga si ca fiecare zi e duminica. Chiar asa, duminica, dupa duminica. Si fiind foarte cald, parca si cheful de munca e minim si dorul de mare e...mareeee de tot! Asa ca zilele acestea m-am oprit putin, m-am relaxat si nu mi-am batut capul nici macar cu dezordinea din casa (desi piticul verde de pe creier imi tot zicea "uite, trebuie sa speli aragazul si uite cum arata covorul", nu l-am bagat in seama:P


Norocul meu ca inainte de zilele acestea am avut o perioada foarte rodnica si am ce arata:) Asa ca azi, fotografii cu cel mai frumos colier pe care l-am facut si pe care l-am si dat (sa se bucure de el un suflet liber si petrecaret:P Medalionul e din silex, pictat cu motive de Cucuteni si atarnat de un snur de bumbac cerat, cu niste margele de os. Merge de minune cu rochii de in si sandale romane. Sau pe pieptul vreunui voinic Tarzan:P
Si ca tot veni vorba de relaxare, am vazut si-un film (lucru care se intampla detul de rar, adica trebuie sa ma cuprinda o super lene, fara chef de citit). Filmul e bazat pe o istorie adevarata, inventarea vibratorului, de catre un medic care incerca sa trateze femeile isterice din Londra scolului 19:D E foarte lejer, comic si deloc porcos, contrar subiectului abordat:P

Hysteria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu