Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

duminică, 30 iunie 2013

The Totem Of The Ancestors



Vara zilele sunt mai lungi, dar timpul parca zboara:) Nici nu stiu cum s-a dus saptamana, stiu doar ca si duminica aceasta vine dupa niste zile minunate, cu soare si excursii si o gramada de oameni si povesti!




Si cum timpul e putin, printre plimbari si distractie se mai strecoara si munca, munca inspirata de oamenii pe care i-am intalnit prin toate locurile minunate prin care am ajuns si care au de impartasit tot soiul de experiente . Asa s-a nascut si colierul de silex, dintr-o poveste pe care mi-a impartasit-o un prieten, despre amerindieni si totemurile care reprezentau arborele genealogic al unui trib.

E pictat in culori care lumineaza la UV si atrnat de un snur de matase.
In alta ordine de idei, fiind duminica, azi e momentul si pentru "lista recunostintei", nu de alta, dar daca o las pe saptamana viitoare, mai-mia ca n-o sa-mi incapa intr-o postare toate motivele de multumire catre Univers: Deci, in ordine aleatorie, multumesc pentru:
-o veste buna despre un colet pe care il credeam ratacit si la care am muncit mult si cu mare drag;
-o veste buna si in plan financiar (pentru ca inca nu traiesc pe planeta unde nu exista bani);
-o veste despre o posibila, frumoasa colaborare;
-excursia inopinata la mare de weekendul acesta, cu 2 zile in care ne-am bucurat de soare, baie in mare, bors de peste (cel mai gustos), adunat de scoici si cioburi slefuite (ok, asta a fost mica mea distractie personala, ca nu tuturor li se pare amuzant sa te zgaiesti la nisip);
-ocazia de a-l ajuta pe un prieten sa picteze un bar (de acum , cand merg la mare, o sa trec de fiecare data pe acolo, sa admir cele cateva linii pe care le-am trasat singurica);
-primii pepeni galbeni "adevarati" (adica gustosi, cu aroma de fruct exotic);
-o duminica seara ploioasa in care pot sa zac lenesa in pat, cu o carte in mana (sau cu laptopul:) si o cana de ceai aromat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu