Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 2 iulie 2013

Ouroboros


"Ouroboros", sarpele care isi inghite coada, simbolizeaza unitatea primordiala, ciclul nesfarsit al timpului si al universului.



Simbolul este prezent in mai multe mitologii: in China, in Egiptul antic, in zonele nordice, in hinduism, in religia azteca, in cea vest-africana, Ashanti. Medalionul e pictat pelemn de tei, in acrilic UV, in centru are un "ochi" de sticla de Murano,iar pelateraledoua margele de jad. A plecat deja spre alte meleaguri, dar poate fi refacut, cu drag:)
 


Cat despre lecturile mele de saptamana aceasta, mi-a picat in mana "Istoria uratului", coordonata de Umberto Eco,un album voluminos si plin de inspiratie pentru monstruletii si fiintele dracesti pe care va trebui sa le pictez intr-un proiect viitor:) Le zic multumesc prietenelor mele drgai de laSibiu, care mi-au facut moftul si mi-au daruit cadou de ziua mea cartea:D Pentru cei care n-au prejudecati in legatura cu arta si frumosul si vor sa isi extinda perceptiile artistice, albumul e genial (si nu da cosmaruri, promit!).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu